Na de Cruise - Reisverslag uit Fajardo, Puerto Rico van arvana - WaarBenJij.nu Na de Cruise - Reisverslag uit Fajardo, Puerto Rico van arvana - WaarBenJij.nu

Na de Cruise

Door: Natasja & Arjen

Blijf op de hoogte en volg

16 November 2009 | Puerto Rico, Fajardo

Dag Lieve vrienden en Familie,

dan is het toch eindelijk zo ver
gekomen dat onze reis op de Carnival Cruise is afgelopen. De laaste dagen op de cruise waren net zo geweldig als de eerste dagen. We zijn elke dag op excursie gegaan en hebben veel over de eilanden geleerd.

Alles op de boot was geweldig en een paar van onze hoogte punten waren: heerlijk eten op de boot, 24 hour entertainment, shopping en de prachtige shows tot in de late uurtjes. Ook het aankomen en weg varen bij een eiland is sensationeel. The toers waren allemaal goed geregeld en we hebben echt veel geleerd van de profecionele gidsen. Helaas ben ik na de Bois waterval wel verkouden geworden en loop ik dus al 4 dagen met griep. heb wel alle activiteiten gewoon ondernomen hihi ik stop nergens voor ben maar een keer hier!!!!!

Na de cruise ging de reis verder en zitten we nu in Fajardo Puerto Rico en wel niet te vergeten in het El Conquistador. Hier hadden we ons ook al erg lang op verheugd en het is het zeker waard. Wat een mooi hotel en het uitzicht is gewoon niet te geloven. We hebben een upgrade gekregen omdat arjen en ik vandaag 8 jaar samen zijn dus inplaats van een garden uitzicht worden we nu elke dag wakker met een prachtig zee zicht.

Nu het hele verhaal. Toen we op de haven aankwamen kon ik nergens de auto centrale opbellen die ons zou komen halen voordat we de huur auto kregen omdat geen van de telefoons op de haven het deed. Ik met mijn charme een van de mannentjes op de haven gevraagd zijn tel te lenen. gebelt en wel even een uur moeten wachten tot hij ons kwam halen. Niet zo erg was alleen een beetje heet want de zon brande op onze kop en we konden nergens in de schaduw staan.

Toen we eenmaal aankwamen bij het auto verhuur bedrijf ging het keihard regenen en dat doet het nu nog steeds.

We hebben dus al twee hele dagen regen maar dat maakt niks uit want Arjen en ik zijn vandaag met ons kleine autotje maar wel liefs 3 uur heen en 3 uur terug naar een outlet centrum gereden ( wat moet je anders als het regent:) ) Dus Marjo en Franc we zijn dus naar Ariciebo gereden en terug van Fajardo hahah.

Wel hebben we ons rot gekocht en hebben we toch nog al onze centjes opgemaakt wat we eerst dachten dat niet zou gebeuren hihi.

Mary je bent mijn held super bedankt dat je mijn tutut hebt kunnen verkopen wat een last minder we zijn echt super opgelucht.

Voor de rest volgende week rond deze tijd zijn we op weg naar Nederland en zien we jullie snel weer terug.

Wij gaan nog even lekker genieten en hopen dat het weer iets beter wordt aangezien we nog een rain forest tour hebben op donderdag. maar ja nat worden we toch het heet niet voor niks rain forest dus daar moeten we even door heen bijten.

Nou nu ga ik echt stoppen lekker relaxen na al het shoppen hahah en lekker een filmpje met mijn mannetje kijken want we hebben pay TV :)

Doei en tot snel

Arjen en Natasja

  • 17 November 2009 - 09:30

    Tante Linda:

    Klinkt erg gezellig al jullie belevinissen. En ach ja, geld moet rollen zegt men toch altijd, haha :) .
    Geniet deze laatste dagen nog voordat het saaie leven weer voor de deur staat.
    Hier is het momenteel veel te zacht qua temperatuur voor de tijd van het jaar. Wel 12 tot 15 graden. Als het nog even aanhoudt, is het voor jullie makkelijker acclimatiseren :) .
    Enjoy, liefs, tante Linda & Oom Berry. X.

  • 18 November 2009 - 21:47

    Jolanda:

    Wauw vet cool allemaal! Alvast een goede reis terug en dan ga ik nog ff kerstballen verkopen haha.

    Tot snel! XX

  • 20 November 2009 - 17:03

    Marjo:

    Gaaf Gaaf Gaaf!!! Beloof me dat je nog wel die kajaktour by night gaat doen. Vonden wij super gaaf. Ik hoor het!!

    Geniet nog effe

    Gr Marjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Puerto Rico, Fajardo

Een Nieuw Begin in een ver land

Recente Reisverslagen:

21 November 2009

Terug op Aruba

19 November 2009

Fajardo

16 November 2009

Na de Cruise

15 November 2009

St Kitts

13 November 2009

Antigua

Actief sinds 13 Okt. 2006
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 52544

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2006 - 23 November 2009

Een Nieuw Begin in een ver land

Landen bezocht: