Dominica - Reisverslag uit Roseau, Dominica van arvana - WaarBenJij.nu Dominica - Reisverslag uit Roseau, Dominica van arvana - WaarBenJij.nu

Dominica

Door: Natasja & Arjen

10 November 2009 | Dominica, Roseau

Dag lieve Vrienden en Familie!

De tweede dag bezochten we Dominica, en we zagen al gauw dat dit land meer als een regenwoud was opgedeeld. aangezien we erg vroeg aankwamen op dominica hadden we room service ontbijt geregeld zodat we op tijd de boot afkwamen en niet zo lang bij het buffet moesten wachten. Toen we vroeg wakker werden van de onweer gingen we even kijken wat er gebeurde en zagen we dat het keihard aan het onweren was op zee. De room service volgde snel en hebben we heerlijk op ons balkon kunnen kijken naar het onweer en de bliksem.

Toen we in Dominica aankwamen was het voornamelijk droog en gingen wij snel met onze tourguide naar de Emeral pool. Dit is een van de watervallen in het regenwoud in Dominica. Het was een interresante tour met veel fruit langs de weg. Op Dominica hebben ze alle apen gevangen en verkocht zodat hun bananan niet worden aangetast of opgegeten aangezien dit hun nummer 1 inkomsten is om het eiland te onderhouden. ook verbouwen ze rijkelijk aan grapefruits, sinasappels en pineapples. tussen stop was bij een super mooi uitzicht op de tweede hoogste berg in Dominica waar we mooie foto;s hebben kunnen nemen gevolgt door een heerlijk passion fruit drankje.

Op de boot hadden we weer een gala dinner en we een super leuke show gezien die Livin in America genoemd was met echte oude liedjes erg gezellig.

Nou morgen naar barbados

Doeiiiii