St. Lucia - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van arvana - WaarBenJij.nu St. Lucia - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van arvana - WaarBenJij.nu

St. Lucia

Door: Natasja & Arjen

12 November 2009 | St. Lucia, Castries

Lieve vrienden en familie,

Op St. Lucia hadden we de meest vermoeiende hike gererveerd en was ik best wel een beetje bang of ik wel mee kon houden met de rest aangezien ik niet meer zo fit ben door mijn zittend werk.

Maar alles ging goed en na een goede wandelijk van een uurtje kwamen we bij de Bois waterval uit. wat een prachtig uitzicht en was super koud brrrrr. Toch maar wel erin gegaan want ja wanneer komen wij hier ooit nog. Na het zwemmen gingen we lekker picknicken met de groep en kregen we lokaal fruit om te proberen zoals, kokosnoot, sinasappel, grapefruit en Coco van de cacao plant waar we chocolade van maken in europa mmmm.

Op de boot eenmaal terug op de kamer voelde ik al dat ik niet had moeten zwemmen in het koude water van de waterval en begon ik al ziek te worden. Maar we hadden weer gala dinner en ik vind het altijd wel leuk om me op te tutten hahah. Dus gala jurk aan en hupsake. Na het eten zijn we nog sávonds naar een unrated versie gegaan van Marvin Bell de komiek en hebben we ons weer kapot gelachen. Wel ging de boot later weg dan geplanned vandaag aangezien 4 gasten problemen hadden met de authoriteit op de haven. wat er precies is gebeurt weten we niet maar het was wel even spannend haha.

Doei Doei