St Kitts - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van arvana - WaarBenJij.nu St Kitts - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van arvana - WaarBenJij.nu

St Kitts

Door: Natasja & Arjen

15 November 2009 | St. Kitts and Nevis, Basseterre

Ons laaste eilandje met de boot was St. Kitts,

Ook hier hebben we genoten van een rain forrest and garden safari en hebben wij met een zeer aardige gids veel informatie gehad over het regenwoud.

na een wandelijk van een 3 uurtjes hebben we ook met deze meneer lokaal gepicknicked en hebben we weer andere lekkere lokale snoepjes en fruit mogen proeven.

De show op de boot was carnival Ledgends genoemd en Arjen en ik hebben ons kapot gelachen. het waren dus allemaal gasten die waren uitgezocht gedurende de week met behulp van een karaoke machine. wat een elende leuk dat ze het geprobeerd hadden maar sommige waren echt zo slecht dat ik dacht dat we bij een live uitzending van Idols zaten haha.

Wel hebben we nog twee mooie portret foto;s gekocht op de boot die we als herinnering aan deze mooie cruise zullen bewaren.

Toen was het zo ver de $5000 bingo daar moesten we natuurlijk aan meedoen haha maar ja helaas weer niet gewonnen. last but not least hebben al onze favorite obers voor alle gasten gezongen toen het de laatste avond was. Priyo uit Indonesie, Dwain uit st Vincent en Dylan uit Zuid Africa hebben ons een fantastische week gegeven samen met Ketut onze housekeeper die elke avond een ander beestje uit inze handoeken op de boot had gevouwen.

Toen was het koffers inpakken en slapen want snachts werden alle koffers (weer voor de deur) weg gehaalt en onder in de boot klaar gezet om uitgeladen te worden.