Koa Sok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van arvana - WaarBenJij.nu Koa Sok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van arvana - WaarBenJij.nu

Koa Sok

Door: Natasja & Arjen

Blijf op de hoogte en volg

14 Mei 2008 | Thailand, Bangkok

Na ons verblijf in Koa Lak ging de reis verder naar Koa Sok en dit was on Jungle avontuur waar ik best wel benouwd over was toen ik de reis had geboekt. Vogelspinnen en Sprinkhanen gingen alleen maar door mijn hoofd. een maal aangekomen konden we in een seconde zien dat het 100% premitief en puur natuur was zelfs de lobby / Restaurant was volledig voorzien van uitgesneden hout stoelen, tafels etc... alles was hand gemaakt. Toen we waren ingechecked werden we naar ons hutje gebracht waar we op dat moment geen licht hadden omdat de stroom was uitgevallen vanwege de regen. Een maal gesetteled gingen we op pad en dit was toch een van de mooiste plaatsen waar ik tot nu toe ooit op de wereld was geweest. Snel werden we al gekopppeld aan onze eerste tour en dat kan natuurlijk niks anders zijn dan een Olifanten Rit :). Toen we klaar waren met de tour die van boven op een olifant toch wel hoog was begin het natuurlijk weer keihard te regenen. Wel hebben we onze Olifanten beloond met een paar banaantjes ook al regende het. Savond hadden we een 100% Thais dinner aangeboden door de lodge waar Arjen het toch wel heet van kreeg hihi. Toen we terug kwamen op de kamer hadden we weer licht wat het er niet beter op maakte toen ik de baby Boa in onze kamer zag. Na ons 10 dubbel te hebben ingerold in de klamboe konden we dan toch een ooogje dicht doen wat goed was want de volgende dag gingen we de echte jungle in.

De dag erna werden we een beetje teleurgesteld toen we niet de originele route mochten lopen door verschuivingen van de regen. Toch werden we dik en dubbel beloond aangezien we zeer zeldzame vruchten hadden gevonden die maar eens per jaar in de jungle voorkomen die we ook hebben kunnen nutigen. Ik ben er verliefd op geworden aandezien het een lekker zuur vruchtje was en kreeg er ook een paar mee naar huis.

een dag later stond er niet veel op de planning maar waren we wel een groepje leuke nederlanders tegen gekomen die het zo leuk vonden dat we op honeymoon waren dat ze ons een rondje tubbing hadden geschonken. Ik natuurlijk weer een scheiterd maar ja kan niet niet gaan als ik het krijg dus op de rubber band de rivier af. En wat denk je natuurlijk helemaal geweldig. Wel ben ik in een tubbing rit all mijn trouw nagels kwijt geraakt maar gelachen hebben we wel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Een Nieuw Begin in een ver land

Recente Reisverslagen:

21 November 2009

Terug op Aruba

19 November 2009

Fajardo

16 November 2009

Na de Cruise

15 November 2009

St Kitts

13 November 2009

Antigua

Actief sinds 13 Okt. 2006
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 52616

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2006 - 23 November 2009

Een Nieuw Begin in een ver land

Landen bezocht: