Phi Phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van arvana - WaarBenJij.nu Phi Phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van arvana - WaarBenJij.nu

Phi Phi

Door: Natasja & Arjen

18 Mei 2008 | Thailand, Bangkok

Onze laatste stop in Thailand was Pipi en daar hadden we ons al op verheugd aangezien dat onze stand vakantie in Thailand was. Pipi is een waar paradijs en ons hut huisje waar we verbleven gaf ons het mooiste uitzicht op zee dat we ooit hadden gehad. Voordat we in Pipi aankwamen bracht onze guide ons nog naar het beroemde James Bond Island (007). Na een lange toch op het water in een schattig bootje en 100 maal O ik denk dat dat het eiland is o nee hihi kwamen dan toch echt aan. Arjen en ik waren zo vermoeid van de reis dat we leuke foto's hadden gemaakt en niet echt meer het James Bond Eiland op wouden we wouden gewoon erg graag lekker naar PIPI. Eenmaal daar aangekomen zagen we dit dat alle huisjes perfect zee zicht hadden omdat ze allemaal met de berg mee waren gebouwd. Trapjes waren ze vergeten dus moest je super steil van boven naar beneden op de straat lopen. Arjen en ik vroegen ons echt af hoe ze dat deden in een goede regen dag .....

Op PIPI zijn we met een boot gegaan die op 7 eilandjes rond om PIPI is gevaren. Super mooi en Arjen en ik hebben zelfs nog een stukje gekayaked in een dubbele kayak zonder ruzie te maken ( is ook wel eenvoudeig arjen kayaked en ik die gewoon niks kan ik ook niks fout doen hihi).