Weer Thuis - Reisverslag uit Noord, Aruba van arvana - WaarBenJij.nu Weer Thuis - Reisverslag uit Noord, Aruba van arvana - WaarBenJij.nu

Weer Thuis

Door: Natasja & Arjen

23 Mei 2008 | Aruba, Noord

De terugkomst was warmer dan ik had verwacht. Alle mensen waren erg aardig en wilden alles over de bruiloft weten; iedereen had schijnbaar door Roel al de eerste foto's van de bruiloft gezien. Mijn vriendinnetjes hadden al een picture avond voor mij gepland waar ze alle verhalen wilden horen. Tijdens deze avond kreeg ik ook een CD die mijn vriendinnetjes hadden gemaakt van mijn vrijgezellen feest op Aruba :)

Toen we terug kwamen op Aruba hadden we al snel door dat we het leven dat we leefden op Aruba niet meer voor ons ging werken. Het stress gehalte, de lange uren en het weinig zien van elkaar kwam ons beide de neus uit.

Na drie maanden nam Arjen ontslag bij Bucuti en ging hij werken bij Aqua Windies. Dit is een watersport bedrijf dat ook een klein restaurantje wil opstarten voor de bezoekers. Arjen was erg geïntereseerd in dit project en nam de baan aan. Ik zelf nam een maand later ontslag en nam een baan als Concierge aan bij Bucuti waar ik meer direct met de gasten van Bucuti bezig was. Nu hebben we meer tijd, vooral voor elkaar omdat we s'avonds samen vrij zijn. Na onze eerste maanden in onze nieuwe positie kwamen mamma en Roel op vakantie en dat was als altijd natuurlijk weer een vreugde. Van onze Casino bezoekjes tot het heerlijke uit eten was het weer alsof ze gewoon op Aruba woonden. Wat daar het nadeel van is, is het afscheid nemen.