St Thomas - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van arvana - WaarBenJij.nu St Thomas - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van arvana - WaarBenJij.nu

St Thomas

Door: Natasja & Arjen

09 November 2009 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Lieve Vrienden en Familie,

Als eerste willen we jullie bedanken voor de super leuke berichtjes.

St. Thomas was ontzettend leuk en onze eerste echte stop met de Cruise. het is een klein eiland en licht heel erg dicht tegen St. John aan wat we ook eenvoudig van de kust konden zien. Met de taxi gingen we gauw naar Coral World dit is een aquarium park. Na een haaien, roggen en zeeleeuwen show te hebben gezien hebben we ook een paar haaien mogen aaien en heb ik een rog een stukje vis gevoerd. Heel erg raar roggen zijn super glad en haaien juist heel erg grof ook al dacht ik altijd dat het juist anders om was.

Na Coral World zijn we met de beroemde Skyide to Paradise point gegaan. Dit is een hele hoge kabel baan waar je mee naar een super mooi hoog gelegen restaurantje gaat met een super mooie vieuw. Na photo's te hebben genomen ging de reis weer naar beneden en zijn we snel de boot weer op gegaan want na een nacht hadden we nog lang niet alles gezien :). Een maal op de boot zagen we dat er een kunst veiling werd gehouden van de Park WestPrivate Art Collection waar we wel naar wouden. Super interesant en we hebben ook nog bijna een stuk gekocht maar me toch kunnen inhouden hihi. Het is zo verleidelijk om dat bordje omhoog te doen en dat die man dan roept Sold hahaha.

Toen was het show time onze eerste echte show op de boot en het was echt super. Wel hadden we ons nog laten verleiden voor een potje BIngo op de boot waar ik nog bijna $500.00 mee had gewonnen.

S'avonds gingen we in gala uit eten wat tot nu toe op de boot een en al fun is. Alles is lekker of je fast food of elegant gaat het eten is perfect.

Ook het shoppen hebben we ontdekt maar meer op de boot dan in de landen omdat we savonds toch steeds weer verleid worden door de aantrekkelijke prijzen van de boot.

O ja Pizza en Ijs krijg je hier 24 uur op de boot dus arjen heeft het ook 24 uur naar zijn zin.

Ik moet helaas stoppen want mijn minuten zijn alweer op. Nu snel de boot op anders laten ze ons achter :).

Marjo en Franc succes met Jullie huisje:)

Nicole fijne verjaardag als ik niet meer de tijd vind voor de 16de iets te sturen en voor de rest ik mis jullie en tot snel als wij weer in Nederland zijn.

Maar nog niet hahahahahah.

Dikke kus Arjen en Natasja

• 16 November 2009 - 12:12

Mary-Ann:

Hey Dushi`s!!

Het klinkt allemaaal hetlemaal geweldig! Ben zo benieuwd naar de fotos :D:D
    Tot snell!

Liefs Maryy en Serrii