Na lange tijd wachten!!! - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van arvana - WaarBenJij.nu Na lange tijd wachten!!! - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van arvana - WaarBenJij.nu

Na lange tijd wachten!!!

Door: Natasja & Arjen

09 November 2009 | Puerto Rico, San Juan

Dag vrienden en familie,

Na lange tijd is dan toch onze reis begonnen. Vrijdag ging de reis van start en bracht Mary Ann ons om 6uur s'ochtends naar het vliegveld. Om 2 uur kwamen we aan op Puerto Rico airport. Toen we onze auto hadden opgehaald die we hadden gereserveerd kon het avontuur pas echt beginnen.

Eenmaal op pad met de auto hadden we snel door dat het wel iets anders was dan in Aruba. Wat een verkeer en wat een gaos. Iedereen haalt in van links en rechts en je moet nog snel zijn ook als je wilt invoegen want als je niet snel genoeg naar de borden kijkt ben je al te laat. Toen we op de B&B aankwamen in Condado 'the Coral Princess kregen we al meteen te horen dat het hotel in onze caterogy niet meer beschikbaar was. Heel erg vervelend en werden we gedowngrade. maar eenmaal op de kamer waren we wel ok en was de kamer leuk en easy. toen hebben we de concierge ( ja Marjo die hadden we in de B&B) gevraagd waar we nu lekker lokaal kunnen eten wat we dan ook hadden gedaan lekker om de hoek dus niet te ver. Toen we vol en voldaan op de kamer aankwamen gingen we op tijd naar bed want de dag erna was onze eerste excursie dag.

Sóchtens werden welkom geheten door de hostes bij het ontbijt met de mededeling dat de politie op ons stond te wachten bij onze auto. het raam was namelijk ingeslagen en onze radio was gestolen. heerlijk om zo wakker te worden op je eerste dag op vakantie :)

nadat we 10 minuten laten een nieuwe auto hadden gekregen van het auto verhuurbedrijf gingen we op weg en zijn we naar de grootste radio telescoop van de wereld geweest Aricebo Observatory Center. wat een super ervaring we vonden het helemaal top. daarna naar alle shopping centers gegaan die we konden vinden. Las Americanas was een beetje te druk voor ons want er waren veel te veel mensen en ik raakte redelijk geiriteerd dus laat ik het grootste shop gedeelte maar achter wegen en hebben we iets meer plezier met de tours :). Zondag zijn we weer vroeg opgestaan en zijn we naar de twee forts gegaan die Old San Juan te bieden heeft. Ook hier hebben we ons prima vermaakt alleen ben ik wel alweer verbrandt zo als altijd.

en toen ja toen gingen we dan eindelijk de boot op en staan we nu hier een verhaaltje aan jullie te schrijven vanaf de Victory Carnival Cruise. ik kan me niet voorstellen dat iemand dit niet leuk vind of met een woord fantastisch wij vinden het mega cool. Het ontvangst, de kamer en ja ook het eten is helemaal top. Zo dadelijk hebben we een echte fire dril op het deck in case of emergency hihi. Dan om 10 uur gaat de boot dan echt varen en zeggen wij ook zo als alle andere vaarwel aan Puerto Rico en worden we morgen wakker in St. Thomas. Bellen wordt hem niet vanaf de boot aangezien dat MAAR $9.95 kost per hele minute hahaha. Ook internet is prijzig dus zal jullie weer opdaten in een paar dagen.

Dikke kus en tot snel

• 09 November 2009 - 07:56

Franc:

He N&A

Leuk om te lezen en super gaaf man! Jullie zitten nu ergens op zee of op een leuke eiland terwijl wij hier in de NL kou zitten....

Geniet van jullie welverdiende vakantie en cruise...geniet van het lekker eten, de mooie trips en vergeet vooral de sushi bar om 5pm niet... mmmmm

Hier in NL alles goed maar we missen AUA zeer zeker! Dit weekend veel moeten klussen in ons nieuwe huis..ook super leuk!..kom straks maar eens een keer kijken en n borrel drinken!!!

Ayo

• 09 November 2009 - 08:39

Roel:

Dushinan!! Hoe gaaf, nu eindelijk na al die jaren echt op de cruise :D. Jammer dat Puerto Rico niet helemaal was wat jullie verwachten maar toch wel weer leuk om gezien te hebben! En die Observatory klinkt erg relaxed!!

Dikke kuzzz

• 09 November 2009 - 10:23

Jolien:

Ja die drukte zijn jullie niet meer gewent daar op Aruba hahah.

Nou ik ben in ieder geval super jaloers dat jullie op een cruise zitten as we speak en ik hier op kantoor in het koude nederland!

Nou lieverds, geniet ervan en ik kijk uit naar jullie volgende verhaal!

xxx

• 09 November 2009 - 16:13

Marjo :

Ha dushi,

Wat leuk!!! Als jullie straks weer op Puerto Rico zijn ga dan naar de GUESS shop in San Juan Old Town. Je hebt er 2 en allebei gaaf en goedkoop!!!!! Maar jullie zitten nu inderdaad op de boot onderweg naar St. Thomas en ik word helemaal jaloers. Ga vanavond maar bubbelen op het Adult deck, echt heerlijk!!!

Ik ben benieuwd naar jullie volgende verhaal.

Gr Marjo

• 09 November 2009 - 18:25

Marinda:

Hi lieverds!

Wat leuk allemaal, echt super! Ben helemaal niet jaloers hoor ;-) Het wordt hier steeds kouder, dus geniet er van zo lang het nog kan!! Ben benieuwd naar jullie verdere adventures. XX

• 11 November 2009 - 18:07

Shirley:

ben best wel een beetje jaloers, maar gun het jullie van harte,hele fijne cruise en tot gauw. liefs de smeetsjes