Linda en Berry - Reisverslag uit Noord, Aruba van arvana - WaarBenJij.nu Linda en Berry - Reisverslag uit Noord, Aruba van arvana - WaarBenJij.nu

Linda en Berry

Door: Natasja & Arjen

10 Mei 2009 | Aruba, Noord

Eindelijk hadden we weer visite na bijna 7 maanden na geen bezoek te hebben gehad. Berry had als verassing voor Linda een vakantie geboekt; 10 dagen Aruba in het Bucuti Beach Resort.

Toen ze eenmaal aankwamen op het vliegveld duurde het wel 2 uur tot ze uit de douane kwamen, lekker frustrerend als je elkaar door het raam kan zien maar je kan nog niet knuffelen. Maar dat hebben we snel ingehaald toen we eindelijk bij hun waren.

Nadat Linda en Berry waren ingecheckt in het hotel gingen we lekker iets eten bij Rembrand. De avond was niet te lang want we waren allemaal super moe. Helaas hadden Arjen en ik maar 3 dagen vrij met hun maar we zijn wel elke avond uit eten geweest :)

Op de vrije dagen hebben we de beroemde jeep tour gedaan, we zijn met Red Sails gaan snorkelen en zijn lekker naar Arashi gegaan wat ons lievelingsstrandje is. 9 Mei was ons eenjarig jubileum al en hebben we lekker een dagje voor ons zelf genomen met een dagje spa en een lekker etentje bij Marandi.

Op 10 Mei vertrokken Linda en Berry en was het weer een emotioneel toestand, vooral Linda en ik moesten tegen de tranen vechten.

Het was echt heerlijk met hun en we kunnen niet wachten om ze weer te zien :)