De Bruiloften - Reisverslag uit Noord, Aruba van arvana - WaarBenJij.nu De Bruiloften - Reisverslag uit Noord, Aruba van arvana - WaarBenJij.nu

De Bruiloften

Door: Natasja & Arjen

Blijf op de hoogte en volg

18 Juli 2009 | Aruba, Noord

We hebben natuurlijk meer feestjes gehad dan alleen maar de bruiloften van Marjo & Franc en Sandy & Nehomar, maar deze twee zijn ons toch wel heel erg bijgebleven. Op 18 juli was het dan zo ver, stres in huis want Arjen en ik hadden niet een maar twee bruiloften waar we heen moesten :). Om half 3 ging ik richting Marjo's huis om haar jurk aan te trekken voor de strand ceremonie. Arjen was in die tijd op aan het ruimen op het werk van de receptie van Sandy na afloop van het stadhuis. Toen we thuis waren hebben we ons snel aangekleed en zijn naar het stand gegaan waar Marjo & Franc een ceremonie hadden. Ze zagen er prachtig uit en we hebben erg veel gelachen.

Na ons te hebben omgekleed bij Bettina gingen we nog met z'n allen naar Rembrand waar we nog een paar wijntjes gingen drinken na behoorlijk wat champagne op het strand. Het was echt super gezellig en het vertrekken was dan ook erg moeilijk en aan de late kant! Toen we aankwamen in het Westin hotel zaten al ruim 200 gasten te genieten van de bruiloft van Sandy & Nehomar die daarvoor in de kerk waren getrouwd. Ook deze bruiloft was op en top en het was ook hier veel te gezellig en veel te laat geworden aan de tafel van de Aqua Windies collega's. Toen we eenmaal thuis aankwamen merkte ik dat mijn nieuwe schoenen iets te nieuw waren waardoor ik de eerste 3 dagen niet kon lopen op het werk hihi, maar ik heb er alleen maar leuke herinneringen aan en van mij mogen ze het elke week over doen :).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Noord

Een Nieuw Begin in een ver land

Recente Reisverslagen:

21 November 2009

Terug op Aruba

19 November 2009

Fajardo

16 November 2009

Na de Cruise

15 November 2009

St Kitts

13 November 2009

Antigua

Actief sinds 13 Okt. 2006
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 52611

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2006 - 23 November 2009

Een Nieuw Begin in een ver land

Landen bezocht: