Vakantie in eigen land - Reisverslag uit Noord, Aruba van arvana - WaarBenJij.nu Vakantie in eigen land - Reisverslag uit Noord, Aruba van arvana - WaarBenJij.nu

Vakantie in eigen land

Door: Natasja & Arjen

17 Augustus 2009 | Aruba, Noord

Lieve familie en vrienden,

Na 4 jaar hadden Arjen en ik besloten om dan toch maar een keer vakantie in eigen land te houden want ja, niet iedereen woont op Aruba en aangezien wij er ook bijna niet meer wonen werd het hoog tijd. Mijn eerste vakantie dag moest ik nog alleen genieten aangezien Arjen pas de dinsdag vrij had en heb ik dus het huisje mooi aan kant gemaakt zodat Arjen en ik de hele vakantie konden genieten. Dinsdags zijn we naar de Aloë Factory gegaan en was ik aangenaam verbaasd wat er veel werk in een van de Aloë producten gaat zitten, die in ons eigen Aruba worden gemaakt. Ook het kleine museum was erg leuk om te zien. Hierna zijn we naar de Butterfly Farm gegaan waar ik ook erg van onder de indruk was. Super veel mooie vlinders in een super rustgevende omgeving waar Arjen en ik echt aan toe waren.

Woensdags zijn we naar de Atlantis Submarine gegaan waar Arjen en ik al zeker 4 jaar op wilden. Aangezien dit een echte duikboot is die maar liefs 43 meter het diepe inging was dit natuurlijk een super ervaring. We hebben veel mooie vissen, een wrak, een schilpad en een dikke aal van wel 4 meter gezien. Het was echt prachtig :)

Donderdag zijn we met z'n tweeën gaan bowlen, dat vinden we altijd zo leuk!!!! Arjen heeft na veel pijn en moeite met 3-1 verloren maar we hebben het wel super naar ons zin gehad hihi.

Het duiken en snorkelen hadden we voor deze week overgeslagen aangezien we best moe waren van al het werken het afgelopen jaar. We zijn nog wel nog naar de bios geweest en hebben ook lekker veel filmpjes gehuurd die we tot in de late uurtjes gezellig met ons twee hebben zitten kijken. Ook zijn we lekker uit eten geweest en hebben erg weinig gekookt dus toch net echt vakantie.

Onze enige teleurstelling kwam op zondag toen onze vakantie bijna was afgelopen; toen begon het keihard te regenen en dat is normaal niet zo een ramp maar we wilden de vakantie met een heerlijke massage afsluiten bij Tierra Del Sol. Maar goed, dat komt later nog wel een keer nu, hebben we lekker de hele dag Monopoly gespeeld :)

Tot snel met meer verhaaltjes!

• 29 Oktober 2009 - 09:54

Jolanda: