De Meisjes - Reisverslag uit Noord, Aruba van arvana - WaarBenJij.nu De Meisjes - Reisverslag uit Noord, Aruba van arvana - WaarBenJij.nu

De Meisjes

Door: Natasja & Arjen

Blijf op de hoogte en volg

25 Oktober 2009 | Aruba, Noord

Hallo lieve vrienden en familie,

Ik noem dit verslag 'de meisjes' omdat het over heel veel meisjes gaat hihi.

Als eerste wil ik nog mededelen dat ik Arjen dan toch zo gek heb gekregen om met mij naar een ballet uitvoering (The Firebird) te gaan en hij vond het achteraf gezien niet eens een ramp :)

Het eerste meisje waar ik het over ga hebben is Marjo. Zij was een van mijn vriendinnetjes en collega op het werk die ik nu al enorm mis. Samen met haar man Franc, Bettina, Doris, Arjen, Yvonne en ik hebbenen we een super te gekke avond bij Bingo gehad op 8 september. Dit was een dag voordat Franc en Marjo het eiland dan toch gingen verlaten. Gelukkig zien we ze in Nederland weer :)

Op 29 september kwamen dan mijn twee meisjes Patricia en Jessica. Ze verbleven weer een weekje in het Amsterdam Manor hotel en hadden zelfs een upgrade naar de Junior Suite, zo zo! Het was echt super gezellig, van het zeilen met Red Sails tot het paardrijden met Notorious. Ook hebben we lekker staan swingen bij Mamboo Jambo wat al bijna een traditie begint te worden ;). Al mijn Arubaanse vriendjes kwamen later ook nog en met z’n allen hebben we lol gehad tot in de vroege uurtjes, aangezien we allemaal wisten dat dit de laatste keer was als een groep. Jammer genoeg moest ik na een week alweer afscheid nemen en gingen de meisjes weer terug naar het koude Nederland, maar wel nadat ze een mooi kleurtje hadden opgebouwd.

Diezelfde avond moest ik ook afscheid nemen van twee van mijn andere vriendinnetjes; Bettina en Yvonne die ik de eerste tijd niet meer ga zien aangezien ze naar Curaçao zijn verhuisd :(. Ons ‘laatste avondmaal’ om het maar zo te noemen was bij Marandi waar we op tijd kwamen om toch nog maar een keer de mooie sunset te zien. Helaas begon het keihard te regenen en zijn we binnen gaan zitten.

Na een paar glaasjes wijn en een heleboel pret moest er dan toch afscheid worden genomen en gaven wij Bettina een boekje met verhaaltjes van al haar vrienden die ze de laatste jaren heeft leren kennen op Aruba. Voor Yvonne konden we helaas niet zo een boekje maken aangezien zij pas een paar maandjes hier was maar het afscheid was net zo zwaar voor mij met haar als met Bettina, aangezien we elkaar veel hebben gezien in de laatste maanden en een mooie vriendschap hebben opgebouwd. Yvonne zie ik in december weer terug in Duitsland waar we samen naar Dusseldorf gaan om op de Weinachtsmarkt rond te snuffelen.

Nou, Arjen en ik zijn ons nu klaar aan het maken voor onze verre reis terug naar Nederland. We zullen Aruba erg missen maar we weten dat we het ook erg fijn gaan hebben in Nederland met alle mensen die onze verhaaltjes lezen. Wel krijgen jullie nog een paar mooie verhalen uit de Cariben als Arjen en ik op 6 november naar Puerto Rico vertrekken waar we een paar dagen op een Cruise gaan en alle eilandjes gaan bekijken. We kijken er enorm naar uit en 23 november is dan ook onze reisdag naar Nederland aangebroken en komen we weer naar huis :).

Veel liefs Natasja en Arjen.

  • 26 Oktober 2009 - 12:06

    Roel:

    Hi lieverds,

    Wat heerlijk om alle verhalen weer te lezen al weet ik het meeste natuurlijk stiekum al :D. Maar wat gaaf dat jullie met de submarine zijn geweest, heb nog steeds spijt dat ik dat nooit gedaan heb... Well, nog heel even en dan zijn jullie weer terug :D.

    Dikke kuzzz!!

  • 05 November 2009 - 13:44

    Diana (Opperheks):

    Hallo lieve mensen,
    ik wens jullie een hele fijne reis.
    En ik zal zeker jullie reis volgen.

    gr. Diana

  • 05 November 2009 - 16:52

    Jolien:

    Hallo Lieverds,

    Wat heerlijk voor alle mensjes in nederland dat jullie nu toch echt terug komen. Kunnen we weer heerlijk bij kletsen en borrel enzovoort...

    Geniet nog van de laatste dagen en tot snel.

    xxx

  • 06 November 2009 - 13:27

    Jos:

    he jully twee alles goed .ikwens jully een fijne reis toe,en gezond weer terug in nederlandgr uit roermond tot laters

  • 07 November 2009 - 14:46

    Marjo:

    Ha schattie,

    Ik mis jou ook. We zijn nu druk aan het klussen in ons nieuwe huis. Als jullie straks in NL zijn is het helemaal af en kunnen jullie het komen bezichtigen.
    Ik ben wel jaloers dat jullie nu die mooie reis gaan maken. Geniet ervan want het is er prachtig. En goed shoppen in Puerto Rico he.
    Ik hou jullie site in de gaten.

    KUS Marjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Noord

Een Nieuw Begin in een ver land

Recente Reisverslagen:

21 November 2009

Terug op Aruba

19 November 2009

Fajardo

16 November 2009

Na de Cruise

15 November 2009

St Kitts

13 November 2009

Antigua

Actief sinds 13 Okt. 2006
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 52618

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2006 - 23 November 2009

Een Nieuw Begin in een ver land

Landen bezocht: